⬈
Verhoogde online zichtbaarheid
⊾
Architecten bereikt☞
Verbeterde interactie met klantenHoltim, een Belgisch bedrijf met 40+ jaar ervaring, verkoopt hout voor gevelbekleding en interieurafwerking. Hun klanten zijn architecten, houthandels en aannemers.
Ze hadden geen online aanwezigheid, enkel een logo en adres. Hierdoor ontbrak het aan merkbekendheid, en klanten wisten niet precies wat Holtim te bieden had. Hun vraag was om de naamsbekendheid te vergroten en te zorgen dat alle klanten het hele assortiment kennen.
Bureau Constructief zette een reeks doelgerichte acties op om de ambities van Holtim te realiseren:
De resultaten? Overduidelijk. Dankzij de gerichte inspanningen van Bureau Constructief steeg Holtims naamsbekendheid aanzienlijk. De nieuwe website en de nieuwsbrieven brengen het volledige aanbod in de spotlight.
“De feedback op de nieuwe website is louter positief”
– Rudi Hoebeek, eigenaar van Holtim.
Naast de verbeterde online aanwezigheid, leverden de cold mails en mailings directe resultaten op. Rudi slaagde erin effectieve verkoopgesprekken en afspraken te boeken, zowel dankzij spontane reacties van geïnteresseerden als door contacten met hoge leadscore zelf op te volgen.
Het resultaat: meer bekendheid, meer leads, meer klanten.
Lovende woorden van klanten die hun marketing uitbesteden.