⬈
Meer offerteaanvragen✴︎
Foutloze Google & Facebook➼
Voorspelbare verkoop
Deze aannemer verzorgde zelf hun advertenties, maar die presteerden niet goed. Zonder aanvragen hebben ze geen werk, dus klopten ze bij ons aan voor hulp.
Hun vraag was om te zorgen voor aanvragen op regelmatige basis. Het was voor hen belangrijk dat ze de offertes en opmetingen goed kunnen opvolgen. Dus per week niet te veel aanvragen en niet te weinig.
We werkten op drie vlakken om hun marketing te verbeteren:
De klant beheerde vroeger zelf hun advertenties op Google. We losten alle foute technische instellingen op in de advertentiesoftware en verbeterde ook de inhoud van advertenties.
Dankzij een snelle feedback tussen de klant en ons, testten we de beste zoektermen zodat ze nu enkel de meest relevante aanvragen krijgen. Daarnaast zetten we in op enkel de regio’s die voor hen het meest interessant zijn.
Om hun ideale klanten te inspireren met mooie renovaties gebruikten we de beste foto’s van hun realisaties en zorgden we dat hun ideale klanten deze op hun nieuwsfeed krijgen. Ook gebruikten we hun meest sprekende testimonials van tevreden klanten.
Van zodra de best presterende campagnes en targeting doelgroepen duidelijk waren, zetten we alle budget daar optimaal op in. Vervolgens verlaagden we stelselmatig dat mediabudget tot het punt dat er het juiste aantal aanvragen waren. Niet te veel en niet te weinig. Helemaal in lijn met hun bedrijfsdoelstelling.
Deze aanpak sloeg snel aan. Binnen de week kwamen er opnieuw online aanvragen binnen voor deze badkameraannemer. De klant heeft geen stress meer van aanvragen. Ze krijgen consistent nieuwe klanten die ze allemaal goed kunnen opvolgen.
Lovende woorden van klanten die hun marketing uitbesteden.